مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 21:162016-05-05سياسي

عضو شورای شهر کرج خبر داد فعالیت 23 بازار روز در سطح شهر کرج


عضو شورای اسلامی شهر کرج از فعالیت 23 بازار روز در سطح این شهر خبر داد و گفت: طبق مصوبه شورا مقرر شده است غرفه های بازار روز با 10 درصد تخفیف در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، داود وحیدی اظهار داشت: یکی از مباحث مهم مطرح شده در جلسه صحن علنی شورای شهر کرج که روز گذشته برگزار شد، بحث نحوه تأمین هزینه های بزرگراه شمال بود که در مصوبه کلی به صورت کلیات تصویب شده بود تا 70 درصد از منابع تأمین آن از فروش املاک شهرداری محقق شود.

وی گفت: مقرر شد، لایحه به صورت دو فوریتی در صحن بررسی شود اما اعضاء بر دو فوریت بودن آن رأی ندادند و نهایتاً تصمیم گرفته شد در کمیسیون مربوطه بحث و سپس در صحن مطرح و منابع پشتیبانی تعیین تکلیف شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در گزارشی که توسط مدیرکل کتابخانه های استان ارائه شد، کرج در این حیث متأسفانه در رتبه 28 قرار دارد که رتبه قابل قبولی نیست و بنا شد کمک هایی از سوی مدیریت شهری در این رابطه صورت گیرد.

وی در ادامه به فعالیت 23 بازار روز در سطح شهر کرج اشاره کرد و گفت: در بهمن ماه سال گذشته مصوب شد سازمان میادین میوه و تره بار غرفه های بازار روز را با 10 درصد تخفیف نسبت به قبل در اختیار بهره برداران قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر کرج خبر داد فعالیت 23 بازار روز در سطح شهر کرج

عضو شورای شهر کرج خبر داد فعالیت 23 بازار روز در سطح شهر کرج