مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 20:062016-05-05سياسي

ولایتی: آمریکایی ها صادق نیستند/ در امور داخلی لبنان دخالت نمی کنیم


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه آمریکا در گفته ها و تعهدات خود صادق نیست، گفت: ایران به تعهدات خود عمل کرده است و باید طرف های مذاکره و آمریکا تعهدات خود را عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه سفر به لبنان با شبکه تلویزیونی المیادین مصاحبه کرد.

ولایتی هدف از سفر خود را شرکت در نشست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، سخنرانی در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت اعلام کرد و گفت: بیداری اسلامی در جهان اسلام ادامه دارد و ضرورت امروز برای مقابله با جریانات افراطی و تکفیری محسوب می شود و اینگونه نشست ها تبیین دقیق تر برای معرفی آموزه های ناب اسلامی است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص انتخاب رییس جمهور لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی لبنان به هیچ عنوان دخالت نکرده است، اما برای هماهنگی و نزدیکی بیشتر میان گروه های مختلف در لبنان حمایت می کند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در خصوص سوریه یادآور شد: باید تلاش کرد با ظرفیت محور مقاومت، ارتش و نیروهای مردمی سوریه برای رهایی مردم این کشور از شر تروریست ها اقدام کرده و دولت قانونی سوریه معتقد به راه حل سیاسی است و در مذاکرات فعالانه شرکت می کنند و امیدواریم به راه حل مناسب دست یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آمریکایی ها صادق نیستند/ در امور داخلی لبنان دخالت نمی کنیم

ولایتی: آمریکایی ها صادق نیستند/ در امور داخلی لبنان دخالت نمی کنیم