مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 15:552016-05-05اقتصادي

مشارکت ایران در فریز نفتی پس از رسیدن به سقف صادرات


به محض اینکه سهم گذشته خود را در صادرات نفت بازیابیم آماده تعامل در اوپک و مجامع بین المللی برای سیاستگذاری مشترک از جمله فریز نفتی (کاهش تولید نفت) هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، رکن الدین جوادی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست خبری افزود: سه تا چهار سال پیش در اوپک تصمیمی گرفته و سهمیه بندی برداشته شد وقتی سهمیه بندی وجود ندارد ما هم سعی می کنیم سهم کامل خود را از بازار کسب کنیم که فکر می کنم تا دو ماه آینده به این سهم برسیم پس از آن اگر اجماعی برای سهمیه بندی باشد ما هم شرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی در این باره که گفته می شود ایران حرف های زیادی برای فروش نفت خود قائل می شود گفت: همان روالی که قبل از تحریم برای صادرات نفت داشتیم ادامه می دهیم و تخفیفی در کار نیست اما مشکل ما این است که رقبای منطقه ای ما با هر خریداری که صحبت می کنیم پیشنهاد تخفیف می دهند که البته ما هنوز تسلیم این جوسازی ها نشده ایم.

جوادی افزود: هم اکنون نفت روی آب نداریم زیرا پس از آنکه عقد قرارداد را انجام دادیم توافق را نهایی می کنیم سپس عملیات بارگیری شروع می شود.

وی در پاسخ به پرسشی در این باره که ایران نشست خبری IPC را در لندن برگزار می کند یا خیر گفت: بعید است این نشست خبری را برگزار کنیم زیرا هدف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ایران در فریز نفتی پس از رسیدن به سقف صادرات

مشارکت ایران در فریز نفتی پس از رسیدن به سقف صادرات