مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 15:512016-05-05اقتصادي

نخستین محموله سنگ کلینگر از بندر آستارا به خارج از کشور صادر شد


سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و منطقه ویژه آستارا از صادرات نخستین محموله سنگ کلینگر از بندر آستارا به خارج از کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین چراغی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به موقعیت ویژه اقتصادی آستارا و مزیت های نسبی این بندر در تبادلات تجاری از طریق بنادر استان گیلان، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به علت نزدیکی به مراکز تولید از قبیل کارخانه سیمان اردبیل از پتانسیل بالایی برای صادرات به کشورهای حاشیه خزر برخوردار است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به صادرات نخستین محموله سنگ کلینگر از منطقه ویژه اقتصادی بندرآستارا به مقصد خارج از کشور تصریح کرد: این محموله صادراتی شامل 2 هزار و دویست تن سنگ کلینگر است که به مقصد بندر باکو در جمهوری آذربایجان بارگیری شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرآستارا دارای مزیت های رقابتی بالایی در حوزه حمل و نقل دریایی است بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا نزدیک ترین بندر جهت دسترسی به استان های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است.

وی منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا را مناسب ترین مسیر ترانزیت به کشورهای ارمنستان، ترکیه و عراق عنوان کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین محموله سنگ کلینگر از بندر آستارا به خارج از کشور صادر شد

نخستین محموله سنگ کلینگر از بندر آستارا به خارج از کشور صادر شد