مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 15:362016-05-05سياسي

حمایت ایران از حزب الله و مردم مظلوم منطقه ادامه دارد


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت در این دیدار، گفت: حزب الله فخر جهان اسلام و عرب است و علیرغم همه این توطئه ها و دشمنی ها پیروز و سربلند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که به منظور شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات در لبنان حضور دارد با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ولایتی در این دیدار که فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت ضمن محکوم کردن اقدامات برخی از کشورهای منطقه بر علیه حزب الله اظهارداشت: بسیار متاسف هستیم که برخی کشورهای منطقه به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، تروریست ها و جریانات افراطی و تکفیری، بر علیه محور مقاومت و حزب الله بیانیه صادر می کنند و این در حالی است که حزب الله فخر جهان اسلام و عرب است و علیرغم همه این توطئه ها و دشمنی ها پیروز و سربلند خواهد بود.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم منطقه دفاع می کند و این مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ایران از حزب الله و مردم مظلوم منطقه ادامه دارد

حمایت ایران از حزب الله و مردم مظلوم منطقه ادامه دارد