مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 15:112016-05-05سياسي

نماینده مردم رشت در مجلس: طرح رتبه بندی معلمان اصلاح شود


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به ایجاد حرکت طرح رتبه بندی معلمان در جامعه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: امسال نیاز است طرح رتبه بندی معلمان اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندر انزلی، غلامعلی جعفرزاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گیلان در دهکده ساحلی این شهر با تبریک عید مبعث اظهار کرد: طرح رتبه بندی جامعه فرهنگیان با توجه شرایط انقباضی بودجه تنها موردی است که دولت از آن دفاع کرده است.

وی به در مضیقه قرار داشتن بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و افزود: طرح رتبه بندی معلمان برای بازنشستگان کاری انجام نداده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار تدبیر در حوزه بازنشستگان فرهنگی شد و بیان کرد: بهار امسال طبق قول محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی وضعیت معیشتی فرهنگیان ارتقا پیدا می کند.

جعفرزاده بر اتمام سالن یک هزار نفری فرهنگیان گیلان در شهر رشت تأکید کرد و گفت: امسال امیدواریم پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در استان به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در مراسم مذکور فیروز مولایی از آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت، صدیقه کشت کار از املش، فرهاد گلپور از خمام، غلام علیپور از اطاق ور لنگرود، محمود لطفی نیا از لاهیجان، مهری احمدی از ناحیه 2 رشت، فریدون واحدی پور از فومن، هما رفیقی مقدم از کوچص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم رشت در مجلس: طرح رتبه بندی معلمان اصلاح شود

نماینده مردم رشت در مجلس: طرح رتبه بندی معلمان اصلاح شود