مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:412016-05-05پزشكي

65 خانه بهداشت هفته دولت در استان مازندران افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بهره برداری 65 خانه بهداشت در هفته دولت امسال در استان مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم جان بابایی امروز در افتتاح بیمارستان 217 تختخوابی امام خمینی(ره) آمل این شهرستان را در استان پرجمعیت بیان کرد و اظهار داشت: بسیاری از شهرهای هم جوار نظیر نور، فریدونکنار، محمودآباد و چمستان به بیمارستان های دولتی این شهرستان جهت درمان مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه آمل هم اکنون از چهار بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خوب تخصصی بهره مند است افزود: بیمارستان چهارم آن از ساختار فیزیکی مناسبی برخوردار نبود که با افتتاح این بیمارستان کمک بزرگی علاوه بر مردم این شهرستان به دیگر شهرهای هم جوار شده است.

جان بابایی با تاکید بر اینکه با راه اندازی این بیمارستان خدمات تخصصی به بیماران ارائه می شود گفت: علاوه بر آن خدماتی که مغفول مانده بود در این شهرستان به مردم ارائه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی در آمل از افتتاح 23 خانه بهداشت در سال گذشته خبر داد و گفت: در این استان 123 خانه بهداشت افتتاح و بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سال جاری هم زمان با هفته دولت 65 خانه بهداشت افتتاح می شود که از این تعداد 9 پروژه برای شهرستان آمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 خانه بهداشت هفته دولت در استان مازندران افتتاح می شود

65 خانه بهداشت هفته دولت در استان مازندران افتتاح می شود