مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 11:262016-05-05ورزشي

100 میلیارد تومان برای احداث دانشکده دندانپزشکی آمل اختصاص یافت


وزیر بهداشت با تاکید بر تسریع در احداث پروژه های بیمارستانی آمل، گفت: 100 میلیارد تومان برای احداث دانشکده دندانپزشکی آمل اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل ا بیان اینکه امیدواریم طی سال ها شاهد جاری و ساری بودن اخلاق در جامعه باشیم و از خودبینی دور باشیم, اظهار داشت: جای خرسندی است از تلاش تمام مسئولان این شهرستان که چنین پروژه مهم درمانی بعد از 31 سال از شروع پروژه, امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی و بهره برداری از آن باید چند ماهی آن کار کرد، تصریح کرد: ساختمان و تجهیزات این پروژه ها بخش کوچکی از کار است و افتتاح آنها به نوعی خدمت به مردم است که بسیار حائز اهمیت است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید براینکه سلامتی نعمت بزرگی است که قدر آن را نمی دانیم، افزود: مهمترین وظیفه بهداشت و درمان وظیفه اش پیشگیری است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم باید از زیان و آسیب رساندن به خود جلوگیری کنند، افزود: کم خوری، ورزش، مصرف کم نمک و شکر به سلامتی مردم و مراقبت از سلامتی کمک می کند که در این زمینه حکومت امکان را برای همه مردم فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان برای احداث دانشکده دندانپزشکی آمل اختصاص یافت

100 میلیارد تومان برای احداث دانشکده دندانپزشکی آمل اختصاص یافت