مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:512016-05-05ورزشي

با حضور خانواده های کاشانی ایستگاه شهروندی در پارک نرگس کاشان برپا شد


همزمان با شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) جُنگ شادی در ایستگاه شهروندی پارک نرگس با حضور خانواده های کاشانی و گردشگران این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه کاشان در ایستگاه شهروندی، با تبریک به مناسبت عید بزرگ مبعث به نکات کلیدی و مهم با موضوع نقش خانواده پرداخت.

فریبرز صدیق ارفعی، طلاق، اعتیاد، نقش اقتصاد در خانواده، ارتباط صحیح با فرزندان در رفتار و اخلاق و سرمایه گذاری در زمینه آموزش شهروندی را از جمله مباحث مورد تأکید و تأثیرگذار در زندگی خانوادگی افراد عنوان کرد.

وی، نقش تأثیرگذار خانواده در زمینه گریبانگیری افراد به معضل خانمانسور اعتیاد را مورد تأکید دانست و گفت: کمبود محبت، عدم توجه و در تنگنا قرار دادن فرزندان می تواند آنها را به سوی عوامل خطرآفرین سوق دهد.

این عضو هیأت علمی بیان کرد: یکی از ریشه های روی آوردن افراد به معضل اعتیاد این است که والدین مجال صحبت کردن را از فرزندان خود گرفته و اجازه عرض اندام به آنها نمی دهند.

ارفعی، کنترل هیجان، سرمایه گذاری در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی، قدرت تصمیم گیری، حمایت دائم، جدی گرفتن رفتار فرزندان و معاشرت با نسل جوان را از جمله عوامل تأثیرگذار در جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور خانواده های کاشانی ایستگاه شهروندی در پارک نرگس کاشان برپا شد

با حضور خانواده های کاشانی ایستگاه شهروندی در پارک نرگس کاشان برپا شد