مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:112016-05-05ورزشي

دیپلماسی فرهنگی ایران در المپیک ریو به نمایش گذاشته می شود


معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: دیپلماسی فرهنگی ایران در المپیک ریو به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعبدالحمید اکبری در مراسم تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی به مسابقات المپیک و پارا المپیک 2016 ریو برزیل اظهار داشت: استانداری خراسان رضوی همیشه پیشتاز و پیگیر و پویا عمل کرده است و در زمینه تجلیل از بازیکنان اعزامی به المپیک و پارالمپیک ریو نیز نسبت به وزارت ورزش و جوانان پیشتاز بوده است.

وی افزود: حضور بازیکنان ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو برزیل نشان دهنده دیپلماسی فرهنگی کشور ایران است و این تفاوت را نسبت به دیگر کشورها نشان می دهد که ایرانیان در پیشینه همیشه فرهنگ ساز بوده است.

اکبری تصریح کرد: بانوان ورزشکار ما با حفظ عفاف و حجابشان در مسابقات جهانی و آسیایی توانسته اند فرهنگ ساز باشند به طوریکه در حال حاضر بانوان ورزشکار 15کشور اسلامی با حجاب در مسابقات حاضر می شوند.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: به ورزشکاران توصیه می کنم که توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی فاخر ایران اسلامی در حوزه دیپلماسی فرهنگی داشته باشند.

وی اظهار داشت: استان خراسان رضوی به عنوان اولین استان و زودتر از همه در سطح کشور اقدام به تجلیل از داوران، ورزشکاران و مربیان اعزامی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فرهنگی ایران در المپیک ریو به نمایش گذاشته می شود

دیپلماسی فرهنگی ایران در المپیک ریو به نمایش گذاشته می شود