مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:062016-05-05فرهنگي

سلحشور: امید به زندگی مولفه اصلی مستند « فلک ناز» است


مستند فلک ناز که منتخب جشن مستند خانه سینما در سال 94 است با حضور کارگردان این اثر در شیراز نقد و بررسی شد و سلحشور، کارگردان این فیلم گفت: امید به زندگی و نشان دادن جریان زندگی مولفه اصلی مستند «فلک ناز» است.

- مستند فلک ناز که منتخب جشن مستند خانه سینما در سال 94 است با حضور کارگردان این اثر در شیراز نقد و بررسی شد و سلحشور، کارگردان این فیلم گفت: امید به زندگی و نشان دادن جریان زندگی مولفه اصلی مستند فلک ناز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، شامگاه چهارشنبه نخستین نشست تخصصی مستند پرتره با حضور سحر سلحشور کارگردان فیلمهای فلک ناز و پشت فرمان زندگی در سالن غزل برگزار شد.

نقد هر دو فیلم پس از اکران فیلمها با توضیح محسن مقدم، عضو هیئت رییسه انجمن فیلم کوتاه شیراز، درباره مستند پرتره و تفاوتش با مستند گزارشی آغاز شد.

مقدم با بیان اینکه مستند پرتره حول محور یک شخصیت است و مرز باریکی با مستند گزارشی دارد، گفت: درواقع در مستند پرتره داستانی دارد که پیرامون یک شخصیت اصلی است و اتفاقات هر چند آن شخص حضور نداشته باشد، درباره وی است.

وی افزود: در این نوع مستند کارگردان میزانسنی را طراحی می کند که داستان حول محور همان شخصیت بچرخد البته طراحی این میزانسن به معنای بازسازی صحنه نیست چراکه این نوع فیلم مستند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلحشور: امید به زندگی مولفه اصلی مستند « فلک ناز» است

سلحشور: امید به زندگی مولفه اصلی مستند « فلک ناز» است