مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 08:062016-05-05سياسي

توسعه و نگهداری از فضای سبز در اردبیل فرهنگ سازی شود


امام جمعه اردبیل با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه توسعه و نگهداری از فضای سبز گفت: باید شهروندان به زیبایی فضاهای شهری اهمیت دهند و در امر توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری همراه مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در بازدید از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری اردبیل اظهار داشت: اقدامات شهرداری اردبیل در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری مطلوب و مناسب بوده و توانسته در این حوزه نقش تاثیرگذاری ایفا کند.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان شهرداری اردبیل در زمینه رشد و توسعه هر ساله شهرداری در حوزه فضای سبز گفت: باید شهروندان نیز در این راستا با مدیریت شهری همراه باشند و به حفظ و نگهداری فضای سبز موجود توجه ویژه نشان دهند تا این امر زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر فضای سبز شهری اردبیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نقش مردم در توسعه فضای سبز شهری را بسیار مهم خواند و بیان کرد: باید شهروندان به زیبایی فضاهای شهری اهمیت دهند و در امر توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری همراه مسئولان بوده و در این زمینه نقش آفرینی کنند تا همگان بتوانند از ثمرات توسعه فضای سبز برخوردار شوند.

عاملی با اشاره به تاثیر توسعه فضاهای سبز شهری در رفع برخی مشکلات موجود در جامعه افزود: با توجه به ثمرات بالای این امر انتظار می رود تا اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و نگهداری از فضای سبز در اردبیل فرهنگ سازی شود

توسعه و نگهداری از فضای سبز در اردبیل فرهنگ سازی شود