مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 05:112016-05-05اجتماعي

جست و جوی علم در "کانکس و انباری"/ این مدرسه نیمکت ندارد


کمبود بودجه آموزش و پرورش تبادکان سبب شده تا برخی کلاس های حاشیه شهر مشهد در کانکس و حتی انباری تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هر روز در گرمای تابستان و سرمای زمستان مجبور است مسیری طولانی را با پای پیاده رفت و آمد کند؛ آن هم در گل و لای خیابان و گاه در گرمای شدید آفتاب، اما اشتیاق به تعلیم و تعلم و یا به قول خودش باسواد شدن مانع خستگی و سختی راهی که هر روز باید طی کند می شود.

جثه کوچکش در میان کوله پشتی که از خودش بزرگ تر به نظر می رسد و روپوش سوسنی که به تن دارد پنهان شده است او یکی از 300 دانش آموزی است که در مدرسه مرحومه سکینه صفار نجیب بلوار طوس مشهد بخش تبادکان درس می خواند.

همانند او دانش اموزان زیادی هستند که از روستاهای حاشیه شهر مشهد نظیر حاجی آباد، کلاته برفی و اکبر آباد سختی راه را به جان می خرند تا بتوانند درس بخوانند.

اما سختی راه یک طرف داستان این دانش آموزان است و مشکلات کلاس درس طرف دیگر ماجرای دانش آموزان مدرسه مرحومه سکینه صفار نجیب است، مدرسه ای که بخشی از دانش آموزانش در کانکس و انباری درس می خوانند.

وارد مدرسه که می شویم حیات مدرسه سطح بسیار ناهمواری دارد و بخشی از آن به تازگی آسفالت شده است اما از ناهمواری سطح حیات به راحتی می توان فهمید که سطح آن تا قبل از آسفالت تا چه اندازه چاله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جست و جوی علم در "کانکس و انباری"/ این مدرسه نیمکت ندارد

جست و جوی علم در "کانکس و انباری"/ این مدرسه نیمکت ندارد