مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 03:402016-05-05بين الملل

سرقت از سامانه موشکی پاتریوت کویت


رسانه های گروهی محلی کویت اعلام کردند که سامانه موشکی پیشرفته پاتریوت این کشور پس از اینکه کابل های برق اصلی تغذیه کننده آن توسط دزدها به سرقت رفت ٬ از کار افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روزنامه کویتی "الرای” به نقل از منابع مطلع در وزارت آب وبرق کویت نوشت : پس از کشف این سرقت ٬ نیروهای ذیربط وارد عمل شد تا مشکل مزبور را رفع کند.

این منابع افزودند : کابل های اصلی برق سرقت شده این سامانه موشکی، برق مورد نیاز آتشبارهای آن را تامین می کرد وتا انجام تعمیرات لازم ٬ از ژنراتور برای تامین برق این آتشبارها استفاده می شود.

مقام های وزارت دفاع کویت هنوز واکنشی نسبت به این اتفاق بی سابقه که یکی از مهم ترین سامانه های دفاعی در این کشور را از کار انداخته است ٬ نشان نداده اند.

پدیده سرقت کابل در کویت یک امرعادی است و تلاش دولت این کشور در سال های گذشته برای مقابله با این پدیده که درآمد زیادی برای دزدها دارد ٬ بی نتیجه بوده است.

وزارت آب وبرق کویت در نظر دارد برای مقابله با این سرقت ها ٬ بر روی تیرهای برق دوربین نصب کند تا به هنگام سرقت تصاویر دزدها وهشدار سرقت برای پلیس ارسال شود.

این وزارتخانه همچنین پیشنهاد کرده است به جای تیر های چراغ برق چوبی، تیرهای آهنی نصب شود تا دزدها نتوانند در مناطق دور دست وخالی از سکنه به راحتی سیم های برق را بدزدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از سامانه موشکی پاتریوت کویت

سرقت از سامانه موشکی پاتریوت کویت