مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:552016-05-04اقتصادي

همه چیز درمورد بلال و انتخاب چشم بادامی ها


حدود یک ماه دیگر موعد برگزاری نخستین مناقصات نفتی پساتحریمی ایران برای میادین ونفتی و گازی است، اما از ماه ها قبل شرکت های بزرگ خارجی هر کدام دست روی میدانی گذاشته اند و حالا کره ای ها در سفر به تهران نامشان را روی میدان گازی «بلال» گذاشتند تا در مناقصه ای آن را به دست آورند.

- حدود یک ماه دیگر موعد برگزاری نخستین مناقصات نفتی پساتحریمی ایران برای میادین ونفتی و گازی است، اما از ماه ها قبل شرکت های بزرگ خارجی هر کدام دست روی میدانی گذاشته اند و حالا کره ای ها در سفر به تهران نامشان را روی میدان گازی بلال گذاشتند تا در مناقصه ای آن را به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگار ایسنا، هیات کره جنوبی که در این هفته به تهران سفر داشت با خود پیشنهادها و برنامه های زیادی را برای صنعت نفت و گاز از برنامه های ال ان جی گرفته تا افزایش وارادت نفت ایران به همراه داشت و در نهایت از ماجرای مناقصات نیز دور نمانده و مانند بسیاری از شرکت های بزرگ نفتی و گازی دنیا میدانی را برای فعالیت های آینده خود نشان کرد.

میدان نفتی بلال، طرح توسعه میدان نفتی بلال که به صورت بیع متقابل با شرکت های خارجی بسته شده بود، از سال 1378 شروع و در دی ماه سال 1381 به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درمورد بلال و انتخاب چشم بادامی ها

همه چیز درمورد بلال و انتخاب چشم بادامی ها