مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:062016-05-04اقتصادي

طرح بهسازی کوره هوفمن شهرستان دزفول اجرا شد


طرح بهسازی و ایجاد فضای گردشگری کوره هوفمن یا کوره میلیونی در این شهرستان پیش بینی و توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول "اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 80 درصد اعتبارات شهرداری دزفول امسال به امور عمرانی و توسعه زیر ساخت های شهری دزفول اختصاص یافته است.

وی گفت: بودجه سال 94 شهرداری دزفول 124میلیارد تومان بود و توانست در بخش های مختلف شهری و عمرانی موجبات توسعه دزفول و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

شهردار دزفول عنوان کرد: امسال با هدف توسعه دزفول در بخش های مختلف عمرانی شهرستان بودجه ای بالغ بر یک هزار و 620 میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است.

وی افزود: شهرداری دزفول توجه به رشد و گسترش فضای سبز را به عنوان یک اولویت مهم در ارائه خدمات شهری خود مورد توجه قرار داده است و به همین منظور پروژه های مختلفی را در بخش های شهری به اجرا رسانده که با اجرای این طرح ها دزفول از یک فضای گردشگری مناسب برخوردار شده و میزان دسترسی شهروندان به فضای سبز در بخش های مختلف شهری از رشد قابل ملاحضه ای برخور دار شده است.

کرمی نژاد بیان کرد: به همین جهت طرح بهسازی و ایجاد فضای گردشگری کوره هوفمن یا کوره میلیونی در دزفول پیش بینی و توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهسازی کوره هوفمن شهرستان دزفول اجرا شد

طرح بهسازی کوره هوفمن شهرستان دزفول اجرا شد