مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:062016-05-04ورزشي

اندیمشک میزبان نخستین جشنواره کشتی فرنگی نوجوانان کشور


نخستین جشنواره کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در رشته کشتی فرنگی به میزبانی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

- حسن زید وند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک "اظهار داشت: اندیمشک یکی از قطب های مهم رشته ورزشی کشتی فرنگی در استان و خوزستان است و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی عناوین مختلفی در این رشته ورزشی کسب کرده اند.

وی افزود: به همین جهت و با هدف پرورش و رشد استعدادهای ورزشی در این شهرستان و بهره گیری از ظرفیت اندیمشک در رشته کشتی فرنگی، خدمات گسترده ای پیش بینی و اجرا خواهد شد.

رییس هیئت کشتی اندیمشک عنوان کرد: یکی از این خدمات، برگزاری نخستین جشنواره کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در رشته کشتی فرنگی به میزبانی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک است.

وی گفت: این رقابت ها به مدت 2 روز و از تاریخ 16و 17 اردیبهشت ماه امسال و به میزبانی این شهرستان برگزار می شود که تا کنون با همکاری بخش های مختلف شهری نیازهای برگزاری این مسابقه ها در شهرستان پیش بینی و به نحوی مطلوب و متناسب با توان و ظرفیت مورد نظر آماده سازی شده است.

زید وند بیان کرد: در این رقابت ها ، 14 تیم برتر کشور به رقابت خواهند پرداخت که سه تیم به نمایندگی از شهرستان اندیمشک به مصاف رقیبان خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیمشک میزبان نخستین جشنواره کشتی فرنگی نوجوانان کشور

اندیمشک میزبان نخستین جشنواره کشتی فرنگی نوجوانان کشور