مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 00:362016-05-04سياسي

مدیرکل بهزیستی کردستان: کردستان در رده آخر اعتبارات پیشگیری از اعتیاد قرار دارد


در زمینه اختصاص اعتبارات حوزه پیشگیری از اعتیاد استان کردستان جزو استان های آخر کشور است و بدون شک با این میزان اعتبارات نمی توان انتظار اقدامات اساسی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، سیدصباح قریشی چهارشنبه شب در جلسه شورای مبارزه با اعتیاد استان کردستان که با حضور قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انجام هر اقدام و کاری بدون اعتبارات لازم امکان پذیر است.

به گفته وی، در زمینه اختصاص اعتبارات حوزه پیشگیری از اعتیاد استان کردستان جزو استان های آخر کشور است و بدون شک با این میزان اعتبارات نمی توان انتظار اقدامات اساسی را داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی کردستان خواستار اختصاص اعتبارات لازم به حوزه پیشگیری از اعتیاد به استان شد و گفت: باید در زمینه اختصاص اعتبارات به حوزه پیشگیری از اعتیاد باید کردستان نیز باید مانند سایر استان ها دیده شود.

قریشی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در زمینه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد می تواند تاثیر و خروجی مد نظر را داشته باشد.

وی خودداری از صدور مجوز برای تشکیل سمن های جدید در استان را ضروری دانست و اظهار داشت: هر میزان که تعداد سمن ها افزایش پیدا کند نمی توانیم در بحث حمایت از آنها به خوبی اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی کردستان: کردستان در رده آخر اعتبارات پیشگیری از اعتیاد قرار دارد

مدیرکل بهزیستی کردستان: کردستان در رده آخر اعتبارات پیشگیری از اعتیاد قرار دارد