مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 00:162016-05-04اقتصادي

در راستای مقابله با تب برفکی طرح واکسیناسیون دام ها در شهرستان ایجرود اجرایی می شود


فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه دامداران و کشاورزان باید اقدامات لازم برای واکسینه کردن دام های خود در برابر بیماری های تب مالت و تب برفکی انجام دهند، - گفت: در این راستا طرح واکسیناسیون دام ها در شهرستان ایجرود اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، اسماعیل بیات شامگاه چهارشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با بیان وجود بیماری تب مالت و تب برفکی در شهرستان ایجرود اظهار کرد: با توجه به وجود بیماری تب برفکی و تب مالت نیاز است که اهالی اقدامات لازم برای واکسیناسیون دام های خود انجام دهند.

وی با اشاره به تأمین منابع آبی برای مزارع کشاورزی شهرستان ایجرود عنوان کرد: با راه اندازی سد بلوبین و نیز سد گلابر در این راستا اقدامات لازم انجام می شود.

فرماندار شهرستان ایجرود به توسعه فعالیت های توسعه و آبادانی روستاها و شهرهای شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی با مشارکت با شهرداری در راستای توسعه و آبادانی روستاها و شهرها تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی اداره امور هر یک از مناطق به دست مردم سپرده شده است، گفت: مردم با حضور مستحکم مردم در عرصه انتخاب پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

بیات با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات نشانگر بلوغ فکری مردم است، خاطرنشان کرد: با وجود رقابت های انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای مقابله با تب برفکی طرح واکسیناسیون دام ها در شهرستان ایجرود اجرایی می شود

در راستای مقابله با تب برفکی طرح واکسیناسیون دام ها در شهرستان ایجرود اجرایی می شود