مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 00:112016-05-04اقتصادي

استاندار زنجان: شاخصه دسترسی به گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به 86 درصد می رسد


استاندار زنجان با بیان اینکه دهیاران نقش مؤثری در توسعه، عمران و آبادانی روستاها دارند، گفت: شاخصه دسترسی به گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به 86 درصد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با اشاره به اینکه شهرستان ایجرود در 20 سال اخیر توسعه قابل توجهی را پیدا کرده است، اظهار کرد: این شهرستان در برخی شاخص های توسعه در رتبه نخست استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شاخص دسترسی به گاز طبیعی در روستاهای استان به 86 درصد می رسد، عنوان کرد: در راستای بهره مندی روستاهای استان زنجان از نعمت گاز تا پایان سال 96 پروژه گازرسانی به روستاهای استان انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به استقرار دهیاران در سراسر شهرستان ایجرود تصریح کرد: با فعالیت های دهیاران شاهد توسعه و پیشرفت روستاها می شویم که هدف استقرار دهیاران در روستاها نیز توسعه مناطق روستای است.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی سه کار عمده را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: تبیین مسائل و مشکلات مردم، ارتباط با مسئولان استان و شهرستان از عمده مسؤولیت های شوراهای اسلامی شهر محسوب می شود.

انصاری با بیان اینکه قرار نیست مسائل و مشکلات توسط دولت برطرف شود، عنوان کرد: مشارکت مردم در برطرف کردن مسائل شهرها و روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: شاخصه دسترسی به گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به 86 درصد می رسد

استاندار زنجان: شاخصه دسترسی به گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به 86 درصد می رسد