مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 23:162016-05-04اجتماعي

خاطره خواندنی معلمی که با دیدن اعلامیه فوت خود شوکه شد


روز شنبه که 12 اردیبهشت بود صبح زود به مدرسه رسیدم اما سردرِ مدرسه پارچه مشکی را دیدم که نگرانم کرد کمی جلوتر متوجه شدم نام بنده روی پارچه مشکی نوشته شده است؛ - با خودم فکر کردم یعنی چه کسی قصد شوخی با مرا داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، سید امیرمحمد خرازانی که در کارنامه فعالیت خود معلمی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور جوانان، مدیرعامل خبرگزاری پانا و سرپرستی مدارس ایرانیان خارج از کشور در شبه قاره هند را دارد، در خصوص اولین سال معلم بودن خود به ذکر خاطره می پردازد.

خرازانی می گوید: 25 سال پیش زمانی که از تربیت معلم فارغ التحصیل شدم به مدرسه ای در منطقه 15 تهران برای تدریس معرفی شدم و تدریس دانش آموزان چهارم ابتدایی را برعهده گرفتم.

وی اضافه می کند: آن سال اولین سال کاری ام بود و خیلی پرانرژی بودم؛ دوست داشتم هر آنچه در تربیت معلم یاد گرفتم را به دانش آموزانم منتقل کنم و یک رفاقت شیرینی بین من و بچه ها به وجود آمده بود.

خرازانی به حس محبت دوطرفه ای که میان خود و دانش آموزانش ایجاد شده بود اشاره می کند و ادامه می دهد: آن زمان دانشجوی فوق لیسانس هم بودم و پس از پایان کلاس درس در کنار اتوبان افسریه که نزدیک مدرسه محل کارم بود تاکسی گرفته و به دانشگاه می رفتم و با توجه به رابطه ام با دانش آموزانم، آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره خواندنی معلمی که با دیدن اعلامیه فوت خود شوکه شد

خاطره خواندنی معلمی که با دیدن اعلامیه فوت خود شوکه شد