مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:552016-05-04اقتصادي

چرا جرئت گران کردن 400 درصدی رادارند اما جرئت اجرای عدالت را ندارند؟


برنامه هایی که نوشته اند برای اجراشدن نیست، تجربه نشان داده است که هیچ یک از اهداف برنامه های توسعه تاکنون به صورت کامل اجرانشده است و تنها قوانینی است که بر روی کاغذ زیبا به نظر می رسند.

- اواخر ماه همیشه برای کسانی که چشمشان به حقوق دریافتی است روزهای سختی بوده است و حقوق بگیران منتظرند تا آخر ماه برسد و حقوق یک ماه تلاش خود را دریافت کنند، اما در این روزگار دیگر حتی پولی برای آخر ماه هم نمی ماند و هرچه بوده تا اواسط ماه خرج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، برخی مدیران و مسئولان به صورت کلان حقوق دریافت می کنند و برخی حقوق بگیران هم مبلغ بسیار کمتر از حداقلی که برای معاش خود و خانواده شان نیاز دارند دریافت می کنند.

موضوع بی عدالتی در پرداختی ها سالیان سال است که دغدغه حقوق بگیران است، فیش حقوقی افراد مختلف را که نگاه می کنی مبنای حقوق دریافتی همه باهم یکی است اما وقتی میزان دریافتی ها را نگاه کنی خواهید فهمید که میزان دریافتی تفاوت های بسیار زیادی باهم دارند، زمانی که دلیل آن را جویا می شوید می فهمید که طرف بانکی است یا کارمند شرکت نفت و یا مدیر فلان وزارت خانه.

تحقیقات صورت گرفته حاکی از این است که در میزان دریافتی کارمندان و مدیران تفاوت دریافتی معناداری وجود دارد، به طور مثال دریکی از پژوهش هایی که مرکز پژوهش های مجلس داشته؛ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جرئت گران کردن 400 درصدی رادارند اما جرئت اجرای عدالت را ندارند؟

چرا جرئت گران کردن 400 درصدی رادارند اما جرئت اجرای عدالت را ندارند؟