مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 19:552016-05-04اقتصادي

قائم مقام راه آهن : نواحی ظرفیت های باری خود را افزایش دهند


باید با از ابزارهای موجود در راه آهن بیشترین بهره را ببریم و از یک سیستم متمرکز در راه آهن بهره مند شویم.

- معاون بهره برداری و سیر و حرکت در ادامه بیان کرد: راه آهن جلسات زیادی را در خصوص ترانزیت از سال گذشته تاکنون برگزار کرده بطوریکه در سال گذشته با رشد 97رصدی ترانزیت به میزان جابجایی و یک میلیون و 440 هزار تن ترانزیت مواجه بودیم و برای امسال نیز 3 میلیون تن جابجایی هدف گذاری شده است.

عاشوری با بیان اینکه ما در حوزه بار درصدد رشد 16 درصدی هستیم، اظهار کرد: با توجه به فاصله ما با این رقم، انتظار داریم با همکاری مدیران نواحی و مسئولان شبکه ریلی به این عدد طی سال های آینده برسیم.

عاشوری تصریح کرد: بنا داریم در سال جاری به حمل و نقل بین المللی توجه ویژه ای داشته باشیم و موضوع ترانزیت را در صدر برنامه های ریلی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ما در سال جاری به بحث بنادر و اینکه بنادری چون شهید رجایی، امام خمینی(ره)، خرمشهر و امیر آباد از درجه اهیمت بالایی برخوردارند، توجه خواهیم کرد و در صدد هستیم میزان بار ریلی این بنادر افزایش یابد.

معاون بهره برداری و سیر و حرکت به بارهای کانتینری اشاره کرد و افزود: در سال جاری واردات کانتینرها را از طریق بنادر به خصوص بندر شهید رجایی به تهران خواهیم داشت و از آنجا به کشورهای آسیای میانه، ترانزیت ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام راه آهن : نواحی ظرفیت های باری خود را افزایش دهند

قائم مقام راه آهن : نواحی ظرفیت های باری خود را افزایش دهند