مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 19:412016-05-04اجتماعي

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد


هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور خیرانی از استان تهران و مسئولان شهرستانی در درمیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از درمیان، خیران نیک اندیش مدرسه ساز امروز به شهرستان درمیان سفر کردند و ضمن شرکت در همایش خیران مدرسه ساز یک مدرسه را نیز افتتاح کردند.

خیران مدرسه ساز استان تهران با سفر به شهرستان درمیان ضمن شرکت در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز این شهرستان یک دبستان سه کلاسه را در این شهرستان به بهره برداری رساندند.

فرماندار درمیان در این مراسم با اشاره به نقش خیران مدرسه ساز در ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، اظهار داشت: حضور در این مناطق و لمس محرومیت ها از نزدیک عزم خیران را برای احداث مدارس جدید در روستاها و شهرهای دورافتاده بیشتر خواهد کرد و امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر خیران در امر مدرسه سازی شاهد ریشه کنی مدارس فرسوده باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه نیز خیران را نماد و الگوی مناسبی برای انجام امور زندگی دانست و بیان داشت: ارتباط با خیران باید تقویت شود بطوری که هر زمان خیر می خواهد و می تواند در راه کمک رسانی قدم بردارد.

مولوی عبداللهی، خیر دنیا و آخرت را در کمک به دیگران دانست و افزود: کمک به کسانی که توان مالی برای مخارج تحصیل فرزندان خود را ندارند با ساخت مدرسه و در اختیار گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد