مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 19:112016-05-04اجتماعي

رییس آموزش و پرورش نوشهر: برخی کارمندان نوشهری عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شدند


رییس اداره آموزش و پرورش نوشهر گفت: برخی کارمندان ادارات و نهادهای نوشهر برای نخستین بار عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شدند و بر این اساس ماهانه بخشی از حقوق خود را به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نوشهر، عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نوشهری که در سالن اجتماعات اردوگاه نظامی افسران برگزار شده بود، از کودک دوماهه نوشهری به‎عنوان کوچک ترین خیر مدرسه ساز کشور نام برده شد.

در این مراسم رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر با گرامی داشت هفته معلم و با اشاره به اینکه با کمک معلمان در سال تحصیلی کارهای بزرگی انجام شده است، اظهار کرد: برای نخستین بار تعداد 32 نیروی خرید خدمتی 28 نفر در حوزه ابتدایی و چهار نفر حوزه متوسطه بر اساس قانون جذب حق التدریسی به کارگیری شدند و ارتقا یافته و مشغول به فعالیت هستند.

نورالدین کوچ پیده نقش خیرین را در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری بسیار مهم برشمرد و افزود: برخی کارمندان ادارات و نهادهای نوشهر برای نخستین بار عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شدند و بر این اساس ماهانه بخشی از حقوق خود را به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز می کنند که اقدام بسیار ارزنده ای است و جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش نوشهر: برخی کارمندان نوشهری عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شدند

رییس آموزش و پرورش نوشهر: برخی کارمندان نوشهری عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شدند