مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 17:212016-05-04پزشكي

منتخب مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد لزوم حمایت از طرح های متخصصین سلامت روان


منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم گفت: اگر به سلامت روان جامعه فکر می کنیم باید از طرح های متخصصین این عرصه حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، حیدر علی عابدی ظهر امروز در اولین آیین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور که در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد با اشاره به تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامت و ابعاد آن اظهار داشت: بنابر این تعریف یک بعد سلامت، سلامت روان و بعد دیگر آن را معنویت برشمرده اند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم با انتقاد از توجه صرف به بعد سلامت جسمانی خاطرنشان کرد: روانشناسی دارای 2 بعد، عام و تخصصی است؛ بعد تخصصی آن، چیزی است که توسط روانشناسان به صورت مفصل به آن پرداخته می شود و بعد عام آن مربوط به اطلاعات کلی مردم در این زمینه است.

وی در تشریح این مسأله بیان داشت: اگر قرار است به بعد عام روانشناسی اهمیت دهیم باید از دبستان افراد با اطلاعات کلی در این زمینه آشنا شوند تا پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان یک سری اطلاعات مفید در این زمینه داشته باشند.

عابدی این مسأله را نیازمند حمایت دستگاه های دولتی و قانون گذاری کشور دانست و افزود: اگر به سلامت روان جامعه فکر می کنیم باید از طرح های متخصصین این عرصه حمایت کنیم تا بتوانیم طرح هایی داشته باشیم که خدمات روانشناسی را در جامعه گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد لزوم حمایت از طرح های متخصصین سلامت روان

منتخب مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد لزوم حمایت از طرح های متخصصین سلامت روان