مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:512016-05-04اقتصادي

فرماندار شهرستان ایجرود: وضعیت کارخانه سیمان خمسه ایجرود مطلوب نیست


فرماندار ایجرود با اشاره به اشباع بازار سیمان و رقابت شدید بین تولیدکنندگان این محصول، گفت: وضعیت کارخانه سیمان خمسه شهرستان ایجرود مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، اسماعیل بیات بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود اظهار کرد: در رابطه با شرکت سیمان خمسه به دلیل اشباع بازار سیمان و وجود رقابت های شدید با تولیدکنندگان فشار زیادی به تولید کنندگان وارد می شود.

وی از وضعیت نامطلوب شرکت سیمان خمسه در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با توسعه فعالیت ها و رونق بازار فروش این محصول وضعیت این کارخانه بهبود یابد.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد روستاهای شهرستان ایجرود از نعمت گاز بهره مند هستند، عنوان کرد: امیدواریم گازرسانی به روستاهای فاقد گاز نیز در این شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به شاخص های اصلی شهرستان ایجرود عنوان کرد: بیش 90 درصد از راه های این شهرستان آسفالته بوده و 20 کیلومتر راه فرعی آسفالت شده و 35 کیلومتر راه از راه های این شهرستان شوسه است.

بیات با بیان اینکه 89.

5 درصد از شهرستان ایجرود از آب سالم و بهداشتی بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت با وجود بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان وضعیت این شهرستان مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان ایجرود: وضعیت کارخانه سیمان خمسه ایجرود مطلوب نیست

فرماندار شهرستان ایجرود: وضعیت کارخانه سیمان خمسه ایجرود مطلوب نیست