مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:402016-05-04سياسي

معرفی کتاب «ترمینولوژی تنقیح قوانین»


کتاب «ترمینولوژی تنقیح قوانین» به منظور دسترسی سریع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و کارشناسان تنقیح قوانین تدوین شده است تا آنها را در برداشت واحد از واژگان و اصطلاحات تنقیحی یاری رساند.

- کتاب ترمینولوژی تنقیح قوانین به منظور دسترسی سریع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و کارشناسان تنقیح قوانین تدوین شده است تا آنها را در برداشت واحد از واژگان و اصطلاحات تنقیحی یاری رساند.

به گزارس خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب به صورت مشترک به همت دو نفر از کارشناسان حقوقی مجلس شورای اسلامی به نام آقای حسین رفسنجانی مقدّم و خانم معصومه حسن پور - که تجربه چهارده سال فعالیت در اداره تنقیح قوانین مجلس را دارند - تهیه شده است.

آقای دکتر سیدمحمد هاشمی استاد رشته حقوق عمومی نیز دیباچه این کتاب را نوشته و در آن نزدیک به 360 واژه اعم از اصلی و فرعی در موضوع تنقیح قوانین جمع آوری و شرح داده شده است.

هدف از تدوین این کتاب تهیه مجموعه ای در موضوع تنقیح قوانین به صورت کتاب دستی (هندبوک) بوده است که دست اندرکاران امر تنقیح قوانین بتوانند در موارد نیاز به راحتی به آن رجوع کنند.

کتاب ترمینولوژی تنقیح قوانین می تواند در دسترس نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و کارشناسان تنقیح قوانین قرار گیرد و آنها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب «ترمینولوژی تنقیح قوانین»

معرفی کتاب «ترمینولوژی تنقیح قوانین»