مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:352016-05-04سياسي

بازی های رسانه ای مذاکره کنندگان پیشین


«می دانستیم» و «گفته بودیم»، مؤلفه ثابت نزد جمعی از دست اندرکاران مذاکرات هسته ای در دولت قبل برای هر حالت و اتفاقی است که در دوره اجرایی شدن توافق هسته ای و پسابرجام رخ بدهد.

- می دانستیم و گفته بودیم ، مؤلفه ثابت نزد جمعی از دست اندرکاران مذاکرات هسته ای در دولت قبل برای هر حالت و اتفاقی است که در دوره اجرایی شدن توافق هسته ای و پسابرجام رخ بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال برزگر در ادامه در امید هسته ای نوشت: این جمع از نزدیکان تیم مذاکره کننده قبلی در طراحی های خود، برای ابتر و ناکام جلوه دادن برجام و دستاوردهای بلند فنی و سیاسی آن به زعم خود بازی های دو سر برد طراحی کرده اند؛ بدین ترتیب که اگر برای مثال اموال ایران در آمریکا مورد دستبرد قرار گرفت یا بانک های اروپا برای کار با ایران زیر سایه تحریم های اولیه آمریکا باقی بمانند، بگویند ما که می دانستیم و گفته بودیم با ساده لوحی به دشمن اعتماد شده و اگر در مسیر گشایشی حاصل شد، بگویند ما که گفته بودیم آمریکا برای تقویت دولت یازدهم و تاثیر بر انتخابات 96 این کارها را می کند.

در این طراحی به ظاهر دو سر برد، حتی رفع تحریم های اولیه آمریکا بعد از قول و قرارها بین ایران و آمریکا در شهریورماه و حاشیه مجمع سازمان ملل و روی کار آمدن هیلاری کلینتون در ماه نوامبر برای تاثیر بر انتخابات آتی ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های رسانه ای مذاکره کنندگان پیشین

بازی های رسانه ای مذاکره کنندگان پیشین