مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:062016-05-04اقتصادي

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای 6 خطه کردن محور شهرضا به اصفهان


فرماندار شهرضا با اشاره به پروژه 6 خطه شدن محور شهرضا به اصفهان، گفت: 2 میلیارد تومان از ماده 180 و 4 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه وشهرسازی برای این پروژه تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن گلابی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به اهمیت مصوبات این شورا، اظهار داشت: مصوبات این شورا در شهرستان باید به دقت بررسی و نسبت به اجرا شدن آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و اولویت بندی برای به نتیجه رسیدن مصوبات شورای ترافیک باید از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود، افزود: مصوبات شورای ترافیک در راستای حفظ جان و سلامت مردم و به منظور رفع موانع ترافیکی باید در کوتاهترین زمان ممکن و مطابق قوانین و مقررات عملیاتی و اجرا شود چرا که این مصوبات نقش به سزایی در امنیت ترافیکی شهر و آسایش شهروندان دارد.

فرماندار شهرضا با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه استفاده از کلاه ایمنی، بیان کرد: استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه های ایمن سازی و یکی از بهترین راه ها برای تامین و صیانت از جان انسان ها است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از کلاه ایمنی باید در میان موتورسواران همگانی شود و این امر نیاز به فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد، تصریح کرد: این کار مستلزم همکاری تمام دستگاه های ذی رب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای 6 خطه کردن محور شهرضا به اصفهان

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای 6 خطه کردن محور شهرضا به اصفهان