مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:012016-05-04اقتصادي

خبر خوش استخدامی برای ماماهای ایران + جزییات


معاون درمان وزارت بهداشت از استخدام 2 هزار و 160 ماما در وزارت بهداشت طی چند روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، محمد حاجی آقاجانی در همایش روز جهانی ماما با بیان اینکه قبل از اجرای طرح تحول سلامت بدترین شاخص بهداشتی ما در مقایسه با سایر کشورهای جهان، شاخص سزارین بود، اظهار داشت: توصیه سازمان جهانی بهداشت برای سزارین 15 درصد زایمانها است در حالیکه این میزان در کشور ما 56 درصد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به میزان بالای سزارین در کشور و عوارض ناشی از آن گفت: در 15 اردیبهشت 92 طرح تحول سلامت آغاز شد که یکی از محورهای عمده این طرح برنامه ترویج زایمان طبیعی بود.

حاجی آقاجانی با بیان اینکه برنامه ترویج زایمان طبیعی دارای 9 محور بود به تشریح محورهای این برنامه پرداخت و توانمند سازی مادران و دایر کردن کلاس های آموزشی برای مادران باردار و نیز توانمند سازی ارایه دهندگان خدمات را از جمله محورهای برنامه ترویج زایمان طبیعی عنوان کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به بهینه سازی و گسترش بلوک های زایمان گفت: 1770 ( واحد اختصاصی زایمان) به منظور کاهش عوارض زایمان و ایجاد حریم خصوصی برای مادران و تشویق آنها برای زایمان طبیعی در نظر گرفته شده است که این اقدام نوعی هویت بخشی جدی به مامایی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش استخدامی برای ماماهای ایران + جزییات

خبر خوش استخدامی برای ماماهای ایران + جزییات