مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:552016-05-04اقتصادي

تسهیل زمینه فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی


هیئت وزیران در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های دولت برای خروج غیرتورمی از رکود و حمایت از توسعه فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی، کشاورزی و خدماتی با خروج این بنگاه ها از شمول برخی مصوبات، - زمینه فعالیت آنها را تسهیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، به موجب این تصمیم، این بنگاه ها از شمول مصوبه اعطای تسهیلات بر اساس میزان فروش کالا و ارائه خدمات، مصوبه مربوط به کسب اطمینان از تأمین حداقل 25 درصد از منابع مورد نیاز از محل حقوق صاحبان سهام و کسب اطمینان از تأمین حداقل 25 درصد دارایی های شرکت ها در زمان اخذ تسهیلات توسط حقوق صاحبان شرکت و همچنین نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی به منظور بهره مندی از تسهیلات و تعهدات، مستثنا شدند.

همچنین در این جلسه هیئت دولت که صبح چهارشنبه به ریاست آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در زمینه طرح های مصوب در استان بوشهر به هیئت وزیران ارائه شد.

استاندار بوشهر در این جلسه با اشاره به ظرفیت های استان به عنوان پایتخت انرژی ایران و نگاه به توسعه دریامحور، گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی بر اساس مزیت های استان نرخ مشارکت اقتصادی و اشتغال به ترتیب 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل زمینه فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی

تسهیل زمینه فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی