مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-04سياسي

مسئولان فرهنگی کشور مانع تاثیر فرهنگ غربی در ارکان کشور شوند


در زمینه های فرهنگی از ابتدای انقلاب تاکنون تغییر محسوسی نداشته و در کل جنس فرهنگ این گونه است که اگر مانع واردات فرهنگ های غلط غربی نشویم این فرهنگ ها رشد کشور در دیگر بخش ها را مختل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسن بنیانیان ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در میان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که امروزه به این مهم نسبت به اوایل انقلاب اسلامی توسط مسئولان توجه کمتری می شود.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دینی در میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: امروزه توجه مسئولان بیشتر معطوف به حوزه های عمرانی شده حال آن که ترویج و احیای دین هدف اصلی انقلاب اسلامی ملت ایران بوده و این دین توسط علمای اعلام به صورت کامل به دست نسل امروز رسیده و باید از آن محافظت و پاسداری شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اخلاص و معنویت را عامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی و ضرورت دنیای امروز خواند و افزود: وضعیت در جامعه امروز نشان می دهد رشد اخلاق و معنویت در جایگاه خوبی نبوده و باید با تحلیل و تشخیص علمی درست این معضل و ناهنجاری در جامعه امروز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فرهنگی کشور مانع تاثیر فرهنگ غربی در ارکان کشور شوند

مسئولان فرهنگی کشور مانع تاثیر فرهنگ غربی در ارکان کشور شوند