مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-04سياسي

مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 94برگزار شد


همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد، از سه استاد نمونه علمی و سه استاد نمونه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، "رضا اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد امروز در مراسم تجلیل از استادان نمونه این دانشگاه در سال 94، با بیان اینکه خداوند متعال بعد از خود، تعلیم و تربیت را وظیفه پیامبران و انبیاء الهی دانسته است، گفت: جای بسی افتخار است که سالروز شهادت علامه فرزانه آیت الله دکتر مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: آنچه فخر بیشتری برای جامعه اساتید دارد این است که همچنان توفیق شهادت قرین این جایگاه است و اساتید ارزشمندی همچون علیمحمدی، شهریاری و احمدی روشن در راه توسعه و اعتلای علمی میهن عزیزمان به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس دانشگاه، اعضای هیئت علمی، استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سالن همایش های کوثر پردیس این دانشگاه برگزار شد، با اهدا لوح سپاس و هدیه از حسین ناظمی، موسی سجادی و محمدحسن مینوییان به عنوان اساتید نمونه علمی و مجتبی کیان مهر، محمدجواد فانی و حسن ایرانی به عنوان اساتید نمونه فرهنگی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 94برگزار شد

مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 94برگزار شد