مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-05-04سياسي

امروز در پارک پردیسان ابتکار و سفیر کره نهال دوستی کاشتند


با حضور سفیر کره جنوبی به عنوان نماینده رییس جمهور این کشور در پارک پردیسان نهال صلح و دوستی بین دو کشور در این پارک کاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، ظهر امروز با حضور چین سئونگ هو سفیر کره جنوبی در تهران و معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران نهال دوستی دو کشور در پارک پردیسان کاشته شد.

این نهال زیتون که به عنوان نماد صلح و دوستی دو کشور کاشته شده است به گفته ابتکار و سئونگ هو تا زمان صلح و دوستی دو کشور پایدار خواهد بود.

در جریان مراسم کاشت این نهال توسط سفیر کره جنوبی معصومه ابتکار، گفت: ما از رییس جمهور کره جنوبی دعوت کرده بودیم تا نهالی به نشانه دوستی دو کشور در پارک پردیسان بکارد که وی به دلیل فشردگی برنامه های خود نتوانست در این مراسم حاضر شود و سفیر کشورش در تهران را به عنوان نماینده خود به پارک پردیسان فرستاد.

ابتکار با بیان اینکه این نهال اولین درخت دوستی است که میان دو ملت در دولت یازدهم کاشته می شود، گفت: تفاهم نامه هایی با جمهوری کره در زمینه همکاری های زیست محیطی آماده شده که طی سفری که من طی چند هفته آینده به سئول خواهم داشت به امضا می رسد و همکاری های ما با کره در زمینه حفاظت از طبیعت، آموزش، پژوهش، محیط زیست دریایی، تغییر اقلیم و فناوری سبز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در پارک پردیسان ابتکار و سفیر کره نهال دوستی کاشتند

امروز در پارک پردیسان ابتکار و سفیر کره نهال دوستی کاشتند