مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:552016-05-04اقتصادي

وجود 100 میلیون مشترک مخابرات در کشور/ باید اعتماد این افراد جلب شود


مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار صبح امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در این مراسم که با حضور مدیران مخابراتی و نمایندگانی از سوی وزارت ارتباطات برگزار شده بود، رسول سراییان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: طی هفته های اخیر بحث های متعددی در ارتباط با بازار ICT کشور مطرح و اینگونه اعلام شد که اکنون بین 25 تا 30 هزار میلیارد تومان سهم این بازار است.

وی در عین حال عنوان کرد: براساس تجربیات جهانی شش درصد از اقتصاد کشورها را می توان در این حوزه برآورد کرد که اگر قرار است چنین اتفاقی در ایران رخ دهد باید بازار ICT کشور ظرفیتی معادل 80 هزار میلیارد تومان داشته باشد و رشدی سه برابری را دنبال کند.

مدیر عامل جدید شرکت مخابرات با تاکید بر این که در حال حاضر چنین ظرفیتی در کشور وجود دارد، گفت: البته برای دستیابی به این هدف لازم است سرمایه گذاری سنگینی در مباحث توسعه ای صورت بگیرد.

سراییان همچنین متذکر شد: نکته ی دیگر آنکه روند درآمد باید با نیاز به سرمایه گذاری همخوانی داشته باشد، اما در شرکت مخابرات این فاصله روز به روز افزایش پیدا می کند که این مساله چالش دوم ماست، چرا که حاشیه سود در حال کاهش و رقابت در حال افزایش دائم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 100 میلیون مشترک مخابرات در کشور/ باید اعتماد این افراد جلب شود

وجود 100 میلیون مشترک مخابرات در کشور/ باید اعتماد این افراد جلب شود