مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:202016-05-04سياسي

حفاظت الکترونیک میراث فرهنگی توسعه یابد


فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: یکی از اهداف مهم دولت، توسعه صنعت توریسم است و فراهم کردن شرایط امنیتی مطلوب و مناسب از شاخص های مهم و لازمه تحقق این هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سردار امیر رحمت اللهی در جلسه میزگرد علمی بررسی روند حفظ و نگهداری اموال میراث فرهنگی و راهکارهای پیشگیری از وقوع آسیب های احتمالی که در شیراز برگزار شد، افزود: مهمترین وظیفه سازمان میراث فرهنگی حفظ و نگهداری ارزشمندترین سرمایه های فرهنگی کشور است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مأموریت های یگان حفاظت میراث فرهنگی، حفاظت از اموال منقول و غیر منقول و همچنین اماکن تاریخی و فرهنگی به شمار می رود.

رحمت اللهی با اشاره به اینکه نیازمند یک طرح حفاظت فیزیکی جامع هستیم، گفت: باید با توسعه حفاظت الکترونیک هزینه های نیروی انسانی را کاهش داده و دقت و سرعت کشف جرم را ارتقاء دهیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اشیاء عتیقه و همچنین عاملان حفاری ها توسط ایست و بازرسی های نیروی انتظامی کشف و عوامل این تخلف ها دستگیر می شوند که این موضوع لزوم استفاده از ظرفیت ناجا در این راستا را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت الکترونیک میراث فرهنگی توسعه یابد

حفاظت الکترونیک میراث فرهنگی توسعه یابد