مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 08:412016-05-04دانش

دانشگاه آزاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدفگذاری میان مدتی طراحی کرده است


رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات امنای استانی دانشگاه آزاد با اشاره به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: - دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف گذاری میان مدتی طراحی کرده است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" از اهواز، همزمان با هفته معلم و برای پاسداشت مقام معلم و استاد مراسمی با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان و مسئولان دانشگاه در سالن اجتماعات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد.

در این مراسم در ابتدا شهرام لک، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با خیر مقدم و تبریک این روز بر همه معلمان و استادان با توجه به بیانات حضرت امام خمینی (ره) درباره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: وی در عمر کوتاه خود اثرات جاویدی بر جا گذاشت که پرتوی از وجدان بیدار و روح سرشار از عشق او به مکتب بود.

وی با قلمی روان و فکری توانا در تحصیل مسائل اسلامی و توضیح حقایق فلسفی با زبان مردم بی قلق و اضطراب به تعلیم و تربیت جامعه پرداخت.

وی افزود: در شرایط امروز جهان که آفت ها و تحجرهای دوران جاهلیت به نام اسلام تبلیغ می شود، معرفی اندیشه های استاد شهید می تواند بسیاری از گره های بشر را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدفگذاری میان مدتی طراحی کرده است

دانشگاه آزاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی هدفگذاری میان مدتی طراحی کرده است