مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 05:112016-05-04ورزشي

یادداشت/سعید احمدیان چشم بستن بر فساد در فوتبال!


نحوه برخورد فدراسیون کفاشیان با پرونده های اخلاقی برخی فوتبالی ها به خوبی ثابت می کند که برای او، اخلاق محلی از اعراب هم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " سعید احمدیان در روزنامه جوان نوشت: مصاحبه تکان دهنده یکی از فوتبالیست های قدیمی درباره وضعیت ناهنجار اخلاقی فوتبال ایران نشان می دهد که بر خلاف عقیده مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که معتقدند فساد در فوتبال وجود ندارد، این ورزش پرطرفدار روزهای سیاهی را از نظر اخلاقی و فرهنگی پشت سر می گذارد.

اگر چه در دوره های گذشته هم در بین اهالی فوتبال برخی مواقع کج روی هایی در سطح جامعه دیده می شد اما به نظر می رسد در یک دهه گذشته فساد در فوتبال ایران اوج گرفته است، علاوه بر موضوع فساد مالی و دلالی که در سطح فدراسیون و باشگاه های مختلف کشور دیده می شود، فساد اخلاقی جامعه فوتبالیست روند رو به صعودی در سال های اخیر داشته است، به طوری که برخی اعتقاد دارند کمتر می توان در بین فوتبالیست هایی که نامی برای خودشان دست و پا کرده اند و به شهرت رسیده اند، کسی را پیدا کرد که با توجه به شرایط جدیدی که پیدا کرده است، به سمت کارهای غیر اخلاقی کشیده نشده باشد.

این واقعیت تلخ و سیاه فوتبال کشورمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد، با این حال به نظر می رسد نه محمود گودرزی، نه مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/سعید احمدیان چشم بستن بر فساد در فوتبال!

یادداشت/سعید احمدیان چشم بستن بر فساد در فوتبال!