مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:262016-05-03اقتصادي

افزایش مشارکت سرمایه گذاران خارجی در همدان


رییس سازمان صنعت و معدن استان همدان از افزایش مشارکت سرمایه گذاران خارجی در همدان خبر داد و گفت: سرمایه ‎گذار خارجی مستقل در همدان انجام نشده است.

- حمیدرضا متین در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، با اشاره به اینکه استان همدان در حوزه جذب سرمایه گذار از دو سال گذشته روند مثبتی را طی کرده است، اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته مرکز خدمات سرمایه گذاری همدان در سال 92 کار خود را آغاز کرده تا روند انجام امور سرمایه گذاران تسریع یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان دستگاه های مختلف مرتبط در این مرکز حضور داشته و خدمات لازم را به سرمایه گذاران ارائه می کنند، گفت: در حال حاضر جواز تاسیس در استان همدان در نصف روز انجام شده و سپس استعلامات لازم از دستگاه های اجرایی گرفته می شود.

متین درباره سرمایه گذاری خارجی در استان همدان نیز گفت: یک سرمایه گذاری مستقیم و مستقل توسط بخش خصوصی خارجی در همدان ثبت شد ولی به سبب عدم پیگیری به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه گذاری مشترک پروژه های متعددی در سالهای اخیر شکل گرفته است، تصریح کرد: ایجاد کارخانه تولید بخاریهای کم مصرف گازسوز در شهرستان رزن از جمله این پروژه هاست که با مشترک طرف ایرانی و چینی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت سرمایه گذاران خارجی در همدان

افزایش مشارکت سرمایه گذاران خارجی در همدان