مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 01:202016-05-03سياسي

می خواهیم کارگر حرف اول را بزند


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر ماده ای از قانون کار که به رفع موانع تولید کمک کند، اصلاحیه آن را نوشته و از طریق نمایندگان کارگری و کارفرمایی به مجلس خواهیم برد.

- سید حسن هفده تن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره بازگشت اصلاحیه قانون کار از مجلس و بررسی مواد آن با حضور شرکای اجتماعی، گفت: در خصوص اصلاح قانون کار پیشنهاداتی به نمایندگان کارگران و کارفرمایان ارائه کردیم و یکی از پیشنهادات ما در شورای سه جانبه ملی این بوده که هر موادی از قانون کار که به رونق تولید و اشتغال، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری کمک کند آیین نامه های آن را در شورای عالی کار به تصویب می رسانیم.

وی افزود: برای اینکه به کار سرعت بدهیم همزمان اصلاحیه مواد قانون کار را هم تنظیم کرده و توسط نمایندگان کارگری و کارفرمایی به مجلس ارسال می کنیم.

معاون روابط کار وزیر کار با بیان اینکه برداشتن موانع تولید موجب بزرگتر شدن اقتصاد کشور می شود، افزود: هنگامی که اقتصاد کشور بزرگ شد، عرضه و تقاضا تعادل پیدا می کند و تقاضای نیروی کار از طرف کارفرما به نفع عرضه پیشی می گیرد.

وی گفت: در چنین شرایطی مزد رقابتی می شود و کارگر حرف اول را می زند که خواسته ما همین است لذا اگر از مسیرهای علمی حرکت نکنیم همواره کارگر و معیشت او، بهر ه وری نیروی کار و صادرات پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم کارگر حرف اول را بزند

می خواهیم کارگر حرف اول را بزند