مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 22:462016-05-03پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد تخریب آسایشگاه جذامیان باباباغی تبریز


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آسایشگاه جذامیان باباباغی تبریز با 225 بیمار جذامی دچار آسیب های فراوان شده و قسمت هایی از آن تخریب شده است و در اولین گام باید درباره نحوه مدیریت این آسایشگاه چاره ای بیندیشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به تبریز از آسایشگاه نگهداری بیماران جذامی باباباغی بازدید کرد.

محمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: این آسایشگاه قدیمی در ابتدا به منظور بستری شدن و انجام روند درمان بیماران جذامی، در سال های شیوع بیماری جذام در کشور ساخته شد ولی در حال حاضر که نوع فعال بیماری جذام در کشور وجود ندارد، از آن به عنوان آسایشگاه و سکونتگاه بیماران غیرفعال و خانواده های آنها استفاده می شود.

وزیر بهداشت در بازدید خود از این آسایشگاه، در جریان مشکلات و کمبودهای این آسایشگاه قرار گرفت و با بیماران بستری در آن ملاقات کرد.

آسایشگاه جذامیان بابا باغی که در چندین دهه فعالیت خود محل اسکان و مداوای بسیاری از مبتلایان به جذام بوده است، به دلیل فرسودگی در حال حاضر نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

این آسایشگاه در حومه شهر تبریز در منطقه بابا باغی واقع شده و 225 بیمار جذامی را همراه با خانواده های آنها در خود جای داده که جمعیتی 600 نفری را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد تخریب آسایشگاه جذامیان باباباغی تبریز

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد تخریب آسایشگاه جذامیان باباباغی تبریز