مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 21:252016-05-03بين الملل

سازمان ملل : تل آویو حبس انفرادی زندانیان فلسطینی را دو برابر کرده است


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما "به نقل از خبرگزاری فرانسه از ژنو، سازمان ملل اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی در فاصله زمانی سال های 2012 تا 2014، استفاده از سلول های انفرادی را در مورد فلسطینیان بازداشت شده دو برابر کرد.

کمیته مقابله با شکنجه سازمان ملل می گوید با هیئتی اسراییلی درباره مجموعه ای از اتهامات وارده به نیروهای امنیتی اسراییلی در مورد بدرفتاری با زندانیان فلسطینی گفتگو کرده و از آنها در این باره توضیح خواسته است.

آخرین باری که هیئتی اسراییلی به پرسش های این نهاد وابسته به سازمان ملل پاسخ داد، سال 2009 بود.

ینس مودویگ رییس کمیته ضد شکنجه سازمان ملل در این باره گفت ما اطلاعاتی به دست آورده ایم دال بر اینکه بین سال های 2012 تا 2014، اسراییل استفاده از سلول های انفرادی برای فلسطینی های بازداشت شده را دو برابر کرده است و تعداد زندانی ها هم در این مدت زمان از 390 نفر به 755 نفر رسیده است.

نکته قابل تامل اینجاست که اعضای کمیته ضد شکنجه سازمان ملل هیچگاه به مناطق و کشورهایی که گمان می رود حقوق زندانیان در این مناطق نقض و پایمال می شود، سفر نمی کنند و برای انجام تحقیقات خود، صرفا به اطلاعاتی که گروه های مختلف از جوامع مدنی و نیز گزارشگران مستقل در اختیار آنها قرار می دهند، بسنده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل : تل آویو حبس انفرادی زندانیان فلسطینی را دو برابر کرده است

سازمان ملل : تل آویو حبس انفرادی زندانیان فلسطینی را دو برابر کرده است