مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 21:212016-05-03سياسي

آمریکا تهدید کند، اجازه نمی دهیم کشتی هایش از تنگه هرمز عبور کنند


اجازه نمی دهیم هیچ کشوری در حوزه اقدامات دفاعی و رزمایش های ابران تصمیمی را اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در بخش خبری 21 سیما به بررسی موضوع پیش نویس قطعنامه جدید کنگره آمریکا علیه اقدامات و برنامه های دفاعی ایران و نیز محدودسازی رزمایش های جمهوری اسلامی در خلیج فارس پرداخت.

سردار سلامی گفت: پیام ما به ملت ایران، آرامش، اطمینان خاطر و امنیت کامل و حرکت به سمت قله های بزرگ تر و اتکا به ملت اسلامی است.

وی افزود: به دشمنان و به خصوص آمریکایی ها هشدار می دهیم خطاهای گذشته را با اشتباهات جدید تکرار نکنند و از عبرت های نزدیک تاریخ درس بگیرند و از اعمال فشارهای بی حد و غیرضرور به ملت انقلابی ایران پرهیز کنند.

سلامی در خصوص برگزاری رزمایش های سپاه، اظهارداشت: ما هم مثل ارتش دارای تقویم مشخصی برای رزمایش های سالانه هستیم و به تناسب مناسبت های نظامی و سیاسی، آنها را برگزار می کنیم و شاید رزمایش هایی را نیز بدون اطلاع قبلی برای اعمال قدرت ایران، انجام دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: هیچ گونه اراده سیاسی و یا نظامی بر انجام رزمایش های هیچ کشوری خصوصا ایران در محدوده آب های سرزمینی و آزاد وجود ندارد و این حق قانونی ماست و اجازه نمی دهیم هیچ قدرت و کشوری در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تهدید کند، اجازه نمی دهیم کشتی هایش از تنگه هرمز عبور کنند

آمریکا تهدید کند، اجازه نمی دهیم کشتی هایش از تنگه هرمز عبور کنند