مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:352016-05-03بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان دنبال درگیری با ایران است


عربستان سعودی به دلیل عقب ماندن از تحولات بین المللی خود را خسران زده می بیند و به دنبال درگیری با ایران است که باید با پرهیز از خطاها و اشتباهاتی مثل حمله به سفارت عربستان امکان موفقیت این کشور را از بین ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین جابر انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ایران نهضت فراگیر فرهنگی، تمدنی و علمی اسلامی است و امیدواریم همه جریان ها زمینه سرعت حرکت در این مسیر تمدنی را فراهم آورند، اظهار داشت: فرصت ها و چالش های مختلفی فراروی سیاست خارجی ایران قرار دارد که امیدواریم با همبستگی ملی و تعامل همه جریان های سیاسی و همراهی نمایندگان دولت و ملت امکان موفقیت هر چه بیشتر از فرصت ها و مهار چالش ها فراهم آید.

وی با بیان اینکه همه کشورها در عرصه داخلی و خارجی با چالش روبه رو بوده و هنر دیپلمات ها این است که با برنامه ریزی و اقدامات هدفمند و مرحله ای امکان حداکثرسازی فرصت ها و حداقل سازی چالش ها را فراهم کنند، افزود: همه در برابر آزمون سیاست خارجی ها در مقاطع مختلف قرار داریم و تلاش می کنیم با پیگیری درست سیاست ها امکان بهبود وضعیت کشور را فراهم کنیم.

سیاست خارجه ترکیبی از ثابت ها و متغیرها است سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در همه دنیا برخی از مسائل کلان و بنیادین با تغییر دولت ها زیرورو نمی شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان دنبال درگیری با ایران است

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان دنبال درگیری با ایران است