مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:262016-05-03اقتصادي

تولید شیر در استان لرستان 50 هزار تن افزایش می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: 2 واحد گاوداری 15 هزار رأسی در استان لرستان راه اندازی می شود که با افتتاح آن ها بیش از 50 هزار تن شیر به تولید شیر استان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالرضا بازدار عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار اظهار داشت: 4.

5 درصد از اراضی سطح کشور به استان لرستان تعلق دارد و از طرفی نزدیک به سه درصد محصولات زراعی در استان لرستان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار درصد گوشت قرمز و سه درصد تولید گوشت مرغ کشور در استان لرستان تولید می شود افزود: بالغ بر چهار درصد تولید آبزیان کشور نیز به این استان تعلق دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بابیان اینکه 121 هزار خانوار بهره بردار در بخش کشاورزی استان لرستان فعالیت می کند، عنوان کرد: 114 هزار خانوار بهره بردار در حوزه تولید گندم در لرستان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: استان لرستان در تولید حبوبات رتبه نخست، در تولید چو رتبه چهارم، در تولید گندم و ذرت رتبه هشتم را در کشور دارد.

بازدار با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در استان لرستان انجام شده است گفت: سال 94 هزار تن تولید گندم در استان داشتیم و پیش بینی می شود این می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید شیر در استان لرستان 50 هزار تن افزایش می یابد

تولید شیر در استان لرستان 50 هزار تن افزایش می یابد