مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:412016-05-03سياسي

کارگران فصلی در زنجان ساماندهی شود


عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر ساماندهی کارگران فصلی در زنجان گفت: طرحی در این زمینه ارائه شده است که باید از سوی شورای اسلامی شهر پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پریسا شعبانی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به ایجاد فضای مناسب برای استقرار کارگران فصلی میدان دروازه ارک اشاره کرد و یادآور شد: طرحی در این زمینه ارائه شده است که باید پیگیریهای لازم به منظور اجرایی کردن آن از سوی شورا انجام شود.

وی به حادثه رخ داده برای کودک شش ساله ای که با سقوط به چاه آب جان خود را از دست داد، اشاره کرد و افزود: چرا شهرداری برای برطرف کردن نواقص احتمالی در نقاط دیگر شهر اقدامی انجام نداده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در برخی از نقاط مختلف شهر به واسطه مسکوت ماندن برخی از پروژه های شهری منطقه به حالت مخروبه ای درآمده است که در هنگام بارش و وزرش باد مشکلاتی را برای اهالی ایجاد می کند، عنوان کرد: شهرداری برای پروژه هایی که در طولانی مدت اجرایی می شوند بوستانهای محله ای با هزینه های کمتر ایجاد کند.

محمد محمدی دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در مدت آغاز به کار شورای چهارم متاسفانه کار شاخصی در شهر انجام نشده است، اظهار داشت: با توجه به فرصت باقی مانده برای پایان عمر شورای چهارم به منظور رسیدن به اهداف پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران فصلی در زنجان ساماندهی شود

کارگران فصلی در زنجان ساماندهی شود