مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:362016-05-03سياسي

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح درمانگاه خیریه نور سراوان


درمانگاه خیریه نور در شهرستان سراوان با حضور مسؤولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سراوان، عصر امروز درمانگاه خیریه نور در شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان و جمعی از مسؤولان، معتمدان، جوانان و مردم این شهرستان برگزار افتتاح شد.

فرماندار سراوان در مراسم افتتاحیه این درمانگاه که در محل مسجد جامع نور برگزار شد، گفت: یکی از بهترین خدماتی که می‎تواند نیازهای شهرستان را تأمین می کند افتتاح درمانگاه خیریه نور است.

دوریش نارویی همچنین راه‎اندازی درمانگاه خیریه را کار بی بدیلی در استان برای مردم سراوان برشمرد و افزود: این کار می‎تواند الگوی فرایند رشد در تمام زمینه‎های اجتماعی باشد.

وی نیز در همین راستا از مردم سراوان را سرآمد امور خیریه نام برد و بیان داشت: شهرستان سراوان در حوزه آموزش و پرورش و ایجاد فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین و مردم 140 میلیارد ریال اعتبار داشته که یک نهضت مدرسه سازی به شمار می‎آید و رتبه اول را در استان در امر مدرسه سازی خیری دارد و نمونه ای دیگر در این زمینه همین درمانگاه خیریه نور است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در پی سفر وزیر بهداشت به شهرستان سراوان 140 میلیارد اعتبار داشتیم و ساخت مراکز بهداشتی درمانی در کانون‎های جمعیتی شهرستان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح درمانگاه خیریه نور سراوان

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح درمانگاه خیریه نور سراوان