مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:262016-05-03حوادث

بیش از 1.7 تن تریاک و هرویین در دامغان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تن و 770 کیلوگرم تریاک و هرویین در محور کویری جندق-دامغان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار سرتیپ دوم پاسدار روح الامین قاسمی از دستگیری سه قاچاقچی در عملیات شب گذشته ناجا در محور کویری جندق-دامغان خبر داد و اظهار داشت: گزارشی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از محورهای کویری استان سمنان از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تهران بزرگ دریافت شد و با تلاش اطلاعاتی گسترده شبانه روزی، قاچاقچیان محموله یک هزار و 770 کیلوگرمی مواد مخدر در این محور دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر انجام هماهنگی های لازم قضایی، پنج تیم مجرب و مجهز از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از روز گذشته به صورت نامحسوس محور موردنظر را تحت کنترل خود قرار داشتند و باند حرفه ای قاچاق که با دو خودروی پارس و نیسان به سمت دامغان درحرکت بودند را متلاشی ساختد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای در این عملیات، گفت: پس از انتقال وسایل نقلیه و بازدید از خودروی نیسان یک تن و 645 کیلوگرم تریاک و 125 کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد.

قاسمی همچنین بر مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ تأکید کرد و افزود: شهروندان به محض ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1.7 تن تریاک و هرویین در دامغان کشف شد

بیش از 1.7 تن تریاک و هرویین در دامغان کشف شد