مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:412016-05-03سياسي

فرماندار شادگان: شادگان آماده برگزاری کنگره بین المللی شعر عربی است


شادگان آماده برگزاری کنگره بین المللی شعر عربی است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شادگان، بهروز فرج اللهی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان و سایر اعضای شورا با هدف هماهنگی و آماده سازی مقدمات برگزاری کنگره بین المللی شعر عربی در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در شادگان اتخاذ شده است.

وی ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: کنگره بین المللی شعر عربی در 6 خرداد ماه سال جاری با حضور برجسته ترین شاعران کشورهای لبنان، عراق، کویت، قطر، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی همزمان با ماه مبارک شعبان با هدف مبارزه با افراط گرایی دینی، پایبندی به اصول ارزش های اسلامی، آشنایی بیشتر با فرهنگ اجتماعی و سیاسی اهل بیت(ع) و ضرورت وحدت اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرج اللهی با بیان اینکه کنگره بین المللی شعر عربی به سبک های مختلف برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در حاشیه این کنگره همچنین نمایشگاه های صنایع دستی و کتاب برپا می شود.

فرماندار شادگان در پایان از کلیه ادارات و دستگاه ها خواست نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شادگان: شادگان آماده برگزاری کنگره بین المللی شعر عربی است

فرماندار شادگان: شادگان آماده برگزاری کنگره بین المللی شعر عربی است